🌟 Xmas Sale | 10% korting op alle Instawall producten | Shop jouw persoonlijke kerstcadeau met code: XMAS πŸŽ„ | t/m 16 december

🌟 Xmas Sale 🌟 10% korting met code: 'XMAS' | t/m 16-12

Login

Sluit

Registreer

Wij gebruiken cookies
Accepteren

Levertijden

Meer informatie

Ben je benieuwd naar de levertijden van de Instawall fotoproducten? Hieronder vind je de algemene informatie over onze levertijden en bezorginformatie.

Levering Feestdagen

Wij zorgen ervoor dat jouw bestelling voor de feestdagen wordt verzonden, helaas hebben wij geen invloed op de bezorging. Wees dus voorbereid en bestel je Instawall cadeau op tijd.

Uiterlijke besteldatum voor Pakjesavond 🎁
Vrijdag 29 november 2019

Uiterlijke besteldatum voor Kerst πŸŽ„
Maandag 16 december 2019

Wanddecoratie

Instawall of fotoprint op poster / passe partout
β€’ 4 – 5 werkdagen

Instawall of fotoprint op Aluminium
β€’ 4 – 5 werkdagen

Instawall of fotoprint op Plexiglas
β€’ 5 werkdagen

Instawall of fotoprint op Glas
β€’ 5 – 7 werkdagen

Fotoboeken

Medium en large fotoboeken

β€’ 3 – 4 werkdagen

Ophangsystemen

Houten ophangsysteem en posterclips.

β€’ 1 – 2 werkdagen.

Zodra de Instawall, fotoprint of fotoboek onze productieafdeling heeft verlaten, ontvang je een track en track link waarmee je de verzending online kunt volgen. Cadeaukaarten en posterclips worden in een brievenbus-pakket verzonden, hiervan ontvang je geen track & trace code.

Instawall verzendkosten

β€’ € 1,99 | Giftcard en Posterclips
β€’ € 3,99 | Fotoboeken
β€’ € 5,99 | Bestellingen onder € 99,-
β€’ Boven € 99,- wordt je bestelling gratis verzonden.

Instawall verzendmethode

Wij versturen de meeste producten via Post NL en DPD. Zodra je pakket is verzonden ontvang je een e-mail met de track en trace gegevens. Let op: XL producten, glas vanaf 60 cm en fotoprints vanaf 100 cm worden met een eigen koerier verzonden. Je ontvangt bij verzending vanuit ons een persoonlijk bericht met de verzendinformatie.

Bestellingen boven €99 worden gratis verzonden!

Is mijn bestelling gelukt? Ik heb geen bericht gehad

Staat je bestelling weergegeven in je account? Dan is je bestelling goed gelukt. Wij sturen enkele minuten na het plaatsen van je bestelling een ontvangstbewijs naar jouw e-mailadres. Geen mail ontvangen? Check je spambox. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.