Support

  • Contact gegevens

    Heb je vragen over de tool, de producten of over je bestelling? Ons team staat voor je klaar om je te helpen.

    Instawall B.V.
    Oudegracht 204-206
    1811 CR Alkmaar

    Telefoon: 072 511 43 94
    Mail: Info@instawall.nl
    WhatsApp: 06 33 41 36 60

  • Algemene informatie

    Hoe werkt het ontwerpen van een Instawall?

    Heel simpel! Klik op het gewenste formaat en upload foto's vanuit Instagram, Facebook, een computer of een ander device. Blij met het eerste resultaat? Sla dan de Instawall op door een account aan te maken.

    Ik heb geen Instagram. Kan ik ook gewone foto’s gebruiken om een Instawall te maken?

    Dat kan zeker. Je kunt foto’s uploaden vanaf je computer, tablet of telefoon. Het werkt heel simpel: in de tool klik je op de knop "foto’s uploaden", je kunt dan meerdere foto’s tegelijk uploaden. Als het uploaden klaar is kun je ze direct in je Instawall slepen of klikken.

    Op welke materialen kan ik mijn Instawall laten afdrukken?

    Je kunt kiezen uit vier soorten materialen; poster, dibond aluminium, plexiglas of glas. De mogelijkheid voor een passe-partout is er ook. De posters worden geproduceerd op 250 gr/m2 premium fotopapier. Wil je echt iets unieks voor in je woonkamer? Kies dan voor voor dibond aluminium, door de directe druk krijgt het een matte afwerking en mooie industriële look. Plexiglas en glas geven een luxe uitstraling door het diepte-effect. Verder zit onze passe-partout in een stijlvolle witte- of zwarte houten lijst met een hagelwit frame.

  • Product informatie

    Wat houdt het gratis ophangsysteem in?

    Onze producten op aluminium, glas en plexiglas worden standaard geleverd met een ophangsysteem. Het ophangsysteem wordt tijdens de productie op het product gemonteerd, zodat je hem thuis direct kunt ophangen. Wil je geen gaten in de muur boren? Dan kun je eventueel ook kiezen voor een railsysteem waarmee je door middel van bijbehorende ophanghaken en koorden je wanddecoraties kunt ophangen en verplaatsen. Deze railsystemen zijn verkrijgbaar bij bouwmarkten en lijstenmakers.

    Op welke manier kan ik mijn poster ophangen?

    Als je gekozen hebt voor een poster kun je deze ophangen met behulp van de posterclips of het houten ophangsysteem die te verkrijgen zijn in onze webshop. Deze kun je vinden onder het kopje wanddecoratie bij accessoires.

    Waar wordt mijn bestelling geproduceerd?

    Alle producten worden gemaakt bij onze productiepartner in Duitsland. Hier werken toegewijde mensen die met veel precisie en zorg te werk gaan. Er wordt hier met de nieuwste en hightech machines gewerkt. Dus kunnen wij met trots zeggen: Made in Germany

  • Betaling informatie

    Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

    Je kunt bij ons betalen via iDeal, Bancontact, Mistercash, Paypal en creditcard. Kun je niet met 1 van deze opties betalen? Dan kan je ook betalen via een directe bankoverschrijving. Deze optie kom je vanzelf tegen in je winkelmand.

    Hoe weet ik zeker dat mijn betaling goed is binnen gekomen?

    Zodra je bestelling is geplaatst krijg je van ons een e-mail ter bevestiging. Mocht je hebben betaald via directe bankoverschrijving kan dit enkele dagen duren voordat het bij ons binnen is. Zodra wij het op de rekening hebben staan, sturen wij persoonlijk een mailtje dat de betaling is ontvangen en dat de Instawall direct naar productie is gestuurd.

  • Verzendinformatie

    Wat is de levertijd van mijn producten?

    De levertijd van de producten uit onze webshop is 1 week. Mocht je in de tussentijd nieuwsgierig zijn naar de status van jouw bestelling? Stuur dan een e-mail met je ordernummer naar info@instawall.nl.

    Wat zijn de verzendkosten van de producten?

    Voor het verzenden van de posters zijn de verzendkosten €6,- Voor overige producten is het afhankelijk van de grootte en het materiaal. Om een indicatie te geven verschillen deze verzendkosten tussen de €6,- en €10,-.

    Kan ik mijn verzending laten afleveren op een ander adres?

    Dat is zeker mogelijk. Bij het afrekenen kun je rechts naast factuurgegevens invullen dat het pakket naar een ander adres verzonden moet worden. Verder kunnen wij pakketten afleveren in de volgende landen: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Engeland.

    Wat moet ik doen als ik een verkeerd leveringsadres heb ik gevuld?

    Mocht je een verkeerd adres hebben ingevuld, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Je kunt een e-mail sturen naar info@instawall.nl en vermeld je ordernummer met het juiste afleveringsadres, dan passen wij het voor je aan.

    Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

    Zodra je je bestelling hebt geplaatst wordt deze gecontroleerd en doorgestuurd naar productie. De bestelling wordt dan vervolgens klaar gezet en geprint waarna het product zorgvuldig wordt ingepakt en wordt verzonden. Zodra de Instawall de productie heeft verlaten ontvang je een e-mail. Mocht je in de tussentijd nieuwsgierig zijn naar de status, stuur dan gerust een mailtje met je ordernummer naar info@instawall.nl.

    Wat moet ik doen als ik op de geplande leveringsdag niet thuis ben?

    Mocht je op het moment van afleveren niet thuis zijn, dan zorgt de bezorger ervoor dat er een briefje in je brievenbus komt met een nieuwe mogelijkheid om het af te leveren. Je kunt dan ook naar de website gaan van de bezorgdienst en zelf een afspraak inplannen. Geen zorgen dus!

    Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Onze producten worden direct verzonden vanuit ons productiebedrijf wat gevestigd is in Duitsland. Het is daarom helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen.

  • 100% kwaliteitsgarantie

    Wat houdt 100% kwaliteitsgarantie in?

    Met onze kwaliteitsgarantie garanderen wij jou uitsluitend een product van top kwaliteit. Mocht jouw Instawall onverhoopt beschadigd worden geleverd, kijk dan naar onderstaand bericht wat je moet doen. Een beschadigde Instawall wordt door een gloednieuw exemplaar vervangen.

    Wat moet ik doen als ik een beschadigde Instawall ontvang?

    Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Graag een e-mail sturen naar: info@instawall.nl

    Wij ontvangen graag duidelijke foto's van zowel de buiten- en binnenkant van de verpakking en van de beschadigde Instawall. Om de beschadiging goed te kunnen beoordelen zien wij ook graag een foto met een geschreven bevestiging van het probleem voorzien van handtekening.